Saturday, June 20, 2009

Majlis Pelancaran Laman Blog KPF

Tarikh : 17 Jun 2009
Masa : 2.15 petang
Tempat : Makmal Komputer SMKSMS

Majlis Pelancaran laman blog ini telah disempurnakan oleh Tn. Hj. Md Rashid b Hj Hussin, Pengetua SMKSMS. Turut hadir mengiringi Tuan Pengetua adalah GPK Kokurikulum iaitu Pn. Hjh Norhati bt Ibrahim dan guru penasihat KPF Pn Zanariah bt Hj Salleh.

Majlis telah dimulakan dengan sesi persembahan Power Point oleh sdri. Norlina bt Md Ali. Persembahan power point ini adalah penerangan ringkas tentang Kelab Pencinta Filem, matlamat dan objektif serta aktiviti-aktiviti yang telah dijalankan.

Seterusnya adalah ucapan perasmian oleh Tuan Hj Md Rashid b Hj Husin. Tuan Pengetua banyak menyentuh tentang pentingnya pelajar menilai sesuatu filem itu secara wajar dan mampu membezakan antara perkara baik dan buruk yang dipaparkan. Kebolehan menilai dan memilih ini penting agar unsur positif yang dipapar dapat menjadi ikutan dan unsur-unsur negatif dan tidak sihat dapat dijadikan sempadan dalam hidup.

Tuan Pengetua turut sudi menyampaikan hadiah kepada tiga orang pemenang kuiz perfileman yang telah diadakan. Tahniah diucapkan kepada para pemenang.

Galeri sempena Majlis Pelancaran Laman Blog





No comments:

Post a Comment